در بین نوآوری های ساخته شده توسط پژوهشگران، نوآوری از نظر تجاری ایده آل محسوب می شود که دارای شرایط زیر باشد.

به سرمایه اولیه زیادی نیاز نداشته باشد.

حجم بازاری را که بدست خواهد آورد از لحاظ کمی قابل محاسبه باشد.

نیاز بازار به کالا، محصول یا خدمات نوینی که عرضه خواهد شد کاملا محسوس و قابل درک باشد.

مواد اولیه یا نهادهای لازم برای تولید انبوه آن (INPUTS) به مقدار کافی در دسترس باشد.

تولید و استفاده از آن به تدوین قوانین و مقررات دولتی نیاز نداشته باشد.

تولید و عرضه آن به نیروی کار زیادی نیاز نداشته باشد.

مصرف کننده به دفعات به خرید آن اقدام کند.

ابداع کننده و تولید کننده از معافیت های مالیاتی یا امتیازات مناسبی در این زمینه برخوردار شود.

نیاز به ایجاد شبکه توزیع جدید نباشد، بلکه سیستم های توزیع موجود علاقه مند به عرضه آن در بازار باشند.

برای معرفی آن نیاز به تبلیغات وسیعی نباشد.

مصرف کنندگان حاضر باشند برای دسترسی و خرید آن پیش پرداخت بپردازند.

کار با محصول، کالا یا خدمات هیچگونه خطری برای مصرف کننده و محیط زیست نداشته باشد، و نیاز نباشد که ابداع کننده یا تولید کننده برای استفاده از آن تعهد بی خطر بودن بدهند.

کلام آخر به علاقه مندان سرمایه گذاری در نوآوری

امتیاز تولید، عرضه و بهره برداری نوآوری های ایده آل را می توان به هزاران شرکت و سرمایه گذار داخلی و خارجی واگذار نمود و درآمد زیادی کسب کرد.


جهت آشنایی و بهره مندی از خدمات سرمایه گذاری اینجا کلیک کنید …

لینک اشتراک گذاری : irpto.ir/?p=289
۱+
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *