تجاری سازی نوآوری یعنی بکار گیری دانش و تکنولوژی نو در کسب و کار، با هدف سود مادی

راه ورود موفق به دنیای کسب و کار امروز نوآوری است، و کلید موفقیت نوآوری تجاری سازی و بهره مندی از ارزش افزوده آن است. تجاری سازی فرآیند تبدیل نوآوری به کالا، محصول و خدمات منحصر به فرد است. فرآیند تجاری سازی نوآوری شامل ارزشیابی، توسعه و بررسی کاربرد، تحلیل تجاری، بازار سنجی، بررسی جنبه های فنی و اجرایی تا تجاری شدن می باشد. به عبارتی تجاری سازی یافته های علمی و پژوهشی حلقه گمشده بین نوآوری و بازار مصرف است.

از آنجایی که ورود موفق به بازار می تواند تضمین کننده بقای نوآوری باشد، تجاری سازی به عنوان یک عامل حیاتی مطرح شده است.


جهت آشنایی و بهره مندی از خدمات تجاری سازی نوآوری اینجا کلیک کنید …

لینک اشتراک گذاری : irpto.ir/?p=1
۴+
2 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *